Vsako podjetje potrebuje zanesljivo gostovanje

75

Na uspeh podjetja vpliva mnogo dejavnikov. Nekateri so sami po sebi umevni, medtem ko na druge pomislimo le redko. Spletno gostovanje vsekakor predstavlja enega izmed tistih dejavnikov, ki pogosto ostane spregledan. Predvsem večja podjetja bi si morala zagotoviti kakovostno gostovanje, saj imajo običajno večje in bolj zahtevne strani. Te potrebujejo več strežniških kapacitet, pa tudi na podporno službo se obračajo pogosteje. Nepravično bi bilo, če ne bi omenili tudi manjših podjetij. Čeprav gre v večini primerov le za manjše predstavitvene spletne strani, je nezanesljivo ali počasno delovanje povsem neupravičeno.

Vsako podjetje oz. podjetnik se mora zavedati, da je spletno gostovanje zelo pomembna storitev, ki vpliva na poslovne rezultate. Z izbiro slabega ponudnika nastajajo stroški, na katere podjetniki niti ne pomislijo. Pravzaprav jih večina zanje sploh ne ve.

Kako prepoznati slabo spletno gostovanje?

Prvi znak, da gre za nekakovostno spletno gostovanje, je zagotovo v pogosti nedosegljivosti spletne strani. Že pri manjših podjetjih, kjer so denimo predstavljene le storitve in kontaktni podatki, pogosti izpadi lahko predstavljajo visoke stroške, kaj šele pri obiskani spletni trgovini, kjer obiskovalci neprestano artikle dodajajo v spletno košarico. Zanesljivost je temelj vsakega dobrega spletnega gostovanja, seveda pa zgolj ta odlika še zdaleč ni zadosti.

Nezanesljivo spletno gostovanje
Stroški, povezani z nedosegljivostjo spletne strani, so lahko zelo visoki.

Nekomu, ki se na spletne tehnologije dobro spozna, je povsem razumljivo, zakaj je hitrost delovanja izjemno pomemben dejavnik gostovanja. Počasne in neodzivne spletne strani so manj obiskane, prav tako se obiskovalci na njih ne zadržijo prav dolgo. Počasnih strani ne mara tudi Google, posledica tega pa so nižje uvrstitve v njegovem spletnem iskalniku. Ko iščete ponudnika spletnega gostovanja, se torej prepričate, da vam lahko ponudi hitro gostovanje na najsodobnejših strežnikih z vgrajeno SSD tehnologijo.

Marsikateri podjetnik želi privarčevati kak evro, kjer je le mogoče. Na žalost tudi pri spletnem gostovanju. Nizka cena storitve se ne pokaže le v nižji zanesljivosti strežnika ter manj zmogljivi strojni opremi, temveč tudi v slabši podpori naročnikom. Pri nekaterih ponudnikih ta ni dosegljiva 24 ur na dan in vse dni v letu, pri drugih pa je morda neodzivna. Pri spletnem gostovanju podporna služba predstavlja enega izmed bistvenih faktorjev, ki določajo kakovost storitve. Zelo pomembno je, da je podpora strokovna in hitro odzivna, če je poleg tega še prijazna, pa še toliko bolje.

Bi o spletnem gostovanju radi izvedeli več?

Vsem podjetjem in podjetnikom priporočamo, da se pred izbiro ponudnika gostovanja dobro seznanijo s samo storitvijo. Veliko podrobnosti o spletnem gostovanju si lahko preberete na blogu www.gostovanje.co, kjer administrator Josip redno objavlja zanimive in informativne članke. Piše na preprost način, ki je razumljiv tudi laikom. Vsekakor priporočamo v branje!

DELI
Vas zanimajo področja, kot so denar in finance, posel, podjetništvo, promocija, internet in tehnologija? Prepričani smo, da boste na spletnem portalu Poslovnik.si našli zanimive vsebine in koristne nasvete. Hvala za obisk!