Razno

Akademija poslovne odličnosti

Akademija poslovne odličnosti

Certifikat odličnosti podeljuje Akademija poslovne odličnosti. Certifikat je simbol prepoznavnosti integrirane kakovosti, ki pa jo dosežejo samo najbolj obetavna in najboljša podjetja. Akademija s svojim programom certificiranja nagovarja različne podjetnike, ki svoje delovanje usmerjajo k doseganju najboljših in hkrati uravnoteženih rezultatov. To so podjetja, ki imajo željo po nenehnem izboljševanju, stremijo pa tudi k zadovoljstvu kupcev in okolja, v katerem delujejo. Akademija poslovne odličnosti ima svoje pomembno poslanstvo. Svojim naročnikom zagotavlja kakovostna in sodobna znanja, ki jih lahko uporabljajo v praksi. Posreduje jim nove uporabne organizacijske pristope, izkušnje in primere dobrih praks, predvsem na področju izboljšanja poslovnih in delovnih procesov,…

Kakšna je danes vloga denarja?

Kakšna je danes vloga denarja?

Denar, sveta vladar … Vendar ne tisti klasični, v obliki novčičev in bankovcev, kot smo ga bili vajeni nekoč. Denar je prehodil precej dolgo pot in nazadnje je postal povsem virtualen. Denar v fizični obliki že dolgo ne šteje več – razen za postavljače, ki morda želijo pred znanci pokazati polno denarnico. Vse od ukinitve blagovne menjave ter njene nadomestitve z denarjem, torej par tisoč let, je človeštvo trgovalo z denarjem. Sprva s kovanimi novci iz dragih in manj dragih kovin, kasneje se je pridružil še denar v papirnati obliki – takoj, ko je tehnologija pričela omogočati izdelavo kakovostnega papirja…

Prevajanje in lektoriranje DigitPen

Prevajanje in lektoriranje DigitPen

Poleg kakovostnih izdelkov in storitev šteje v podjetništvu izjemno veliko tudi poslovna komunikacija. Vsako pisno sporočilo, ki je namenjeno komuniciranju z javnostmi ali pa tudi s poslovnimi partnerji, je odraz našega odnosa do javnosti ali partnerja, zato je prav, da je pripravljeno z največjo mero skrbnosti. Se podjetja tega zavedajo? Velika podjetja večinoma skrbijo, da je komunikacija na vrhunskem nivoju in v ta namen imajo zaposlene tudi strokovnjake za komuniciranje, zlasti tržno. Pri manjših podjetnikih pa se zaradi pomanjkanja človeških virov in tudi zaradi finančnega varčevanja pogosto zaplete. Tako pridejo v javnost sporočila, ki bi nujno potrebovala strokovno prevajanje ali…

Content marketing – ključ do uspeha

Content marketing – ključ do uspeha

Kaj je content marketing? Povsem preprosto: marketing, ki se za svoj uspeh zanaša na vsebino. V medijsko pisanem svetu, ko nas skušajo na vsakem koraku nagovarjati k nakupu tega ali onega, imamo potrošniki ponudbe reči, ki jih ali potrebujemo ali tudi ne, gotovo že vrh glave. Večina se nas izogiba gledanju oglasov na televiziji, oglasno pošto in kataloge iz nabiralnika pa največkrat vržemo v smeti. Kaj bi nas torej lahko prepričalo, da vendarle prisluhnemo? Ja, odgovor je content marketing, ki ponuja zanimive, pestre, nove vsebine in nas preko njih nekoliko bolj neopazno, predvsem pa nevsiljivo, vabi k nakupu. Content marketing…

Vsako podjetje potrebuje poslovni naslov

Vsako podjetje potrebuje poslovni naslov

Vsako podjetje potrebuje svoj sedež, ki je uradno zaveden in je potreben že ob sami registraciji podjetja. Gre za tako imenovani poslovni naslov, za katerega pa je potrebno urediti kar nekaj dokumentacije. V kolikor imate svoje lastne poslovne prostore oziroma nameravate imeti sedež podjetja v svoji hiši, s poslovnim naslovom ni težav. Precej pa se zaplete, če živite v večstanovanjski stavbi in potrebujete za registracijo podjetja v svojem stanovanju soglasje drugih stanovalcev v stavbi. Prav tako je neprijetno, kadar nimate svoje nepremičnine, saj vam bo lastnik stanovanja ali hiše, katere najemnik ste, morda onemogočil registracijo podjetja na tem naslovu, saj…

Kaj so odkupi terjatev?

Kaj so odkupi terjatev?

Gotovo ni podjetja, ki si ne bi želelo, da bi lahko poslovalo tako kot na primer frizerji: stranka pride, opraviš storitev, prejmeš plačilo v gotovini – takoj! A takšnih vrst posla je precej malo in realnost marsikaterega podjetja so dolgi plačilni roki. Stranka poda naročilo, podjetje ga izvede, potem pa čaka 90 dni na plačilo. Kako medtem preživi? Sredstva mora imeti prihranjena od prej ali jih dobiti od drugod. Ena od možnosti, da pride do plačila hitreje, pa so tudi odkupi terjatev. Odkupi terjatev so rešitev, ki vam lahko prihrani težave s tekočimi plačili, in marsikdo se odloči zanje predvsem…

Kako registrirati blagovno znamko?

Kako registrirati blagovno znamko?

Ime in znak podjetja, proizvoda ali storitve (ter nekateri drugi elementi) predstavljajo blagovno znamko podjetja oziroma grafični simbol, ki bo to podjetje ali proizvod zastopalo in mu pomagalo graditi prepoznavnost. Da bi si zagotovili unikatnost oziroma edinstvenost znamke, pa je pametna odločitev registracija blagovne znamke. Ta nam zagotavlja osnovo za zaščito in preprečuje, da bi se na trgu pojavili posnemovalci, ki se skušajo okoristiti na račun naše prepoznavnosti. Registracija blagovne znamke je osnova, za katero velja poskrbeti tudi zato, da bi se v prihodnosti izognili ponarejanju. Kako poteka registracija blagovne znamke? Najprej je seveda treba oblikovati blagovno znamko, torej na…

Kaj moram vedeti o poslovnem računu?

Kaj moram vedeti o poslovnem računu?

Vsako podjetje za začetek poslovanja potrebuje poslovni račun, na katerega se bodo stekala vsa njegova sredstva oziroma s katerega bo poravnavalo svoje obveznosti do drugih. Slovenska podjetja morajo imeti odprt poslovni račun pri banki s sedežem v Sloveniji (lahko gre za banko v slovenskem lastništvu ali za banko s podružnico pri nas). Prav tako se lahko podjetje odloči, da bo svoj poslovni račun vodilo pri več bankah, pri čemer se seveda povečajo bančni stroški, se pa hkrati zaradi večjega nabora tudi poveča možnost koriščenja bančnih storitev in omogoči nekaj več fleksibilnosti tudi za poslovne partnerje podjetja. Če imamo poslovni račun…

Ko se utrne ideja za posel …

Ko se utrne ideja za posel …

Marsikomu se kdaj zazdi, da si je domislil nečesa enkratnega – da je njegova ideja za posel naravnost fantastična, in da bi zagotovo morala prinesti velik zaslužek, saj se je doslej ni spomnil še nihče drug. Če imate tudi vi takšno zamisel, se najprej ustavite in nekoliko razmislite … 1. vprašanje: Če naj bi ideja res prinesla toliko denarja, zakaj je ni uresničil še nihče drug? Razen v primeru, da ste specialist na ozkem področju, vaša ideja za posel v 90% zagotovo ni tako unikatna, da nanjo ne bi pomislil že kdo drug. Razmislite o tem, zakaj je morda ni…