Vsako podjetje potrebuje poslovni naslov

3

Vsako podjetje potrebuje svoj sedež, ki je uradno zaveden in je potreben že ob sami registraciji podjetja. Gre za tako imenovani poslovni naslov, za katerega pa je potrebno urediti kar nekaj dokumentacije. V kolikor imate svoje lastne poslovne prostore oziroma nameravate imeti sedež podjetja v svoji hiši, s poslovnim naslovom ni težav. Precej pa se zaplete, če živite v večstanovanjski stavbi in potrebujete za registracijo podjetja v svojem stanovanju soglasje drugih stanovalcev v stavbi. Prav tako je neprijetno, kadar nimate svoje nepremičnine, saj vam bo lastnik stanovanja ali hiše, katere najemnik ste, morda onemogočil registracijo podjetja na tem naslovu, saj vam ne bo dal soglasja. In tako vam ne bo preostalo drugega, kot da se odločite za najem poslovnega naslova.

Poslovni naslov je tisti, ki se bo nahajal na vseh uradnih dokumentih vašega podjetja, prav tako pa bo tja prihajala vsa pošta. Najem poslovnega naslova tako dejansko predstavlja virtualno pisarno, za katero se lahko odločite pri kar nekaj ponudnikih na različnih lokacijah v Sloveniji. Najem poslovnega naslova vam pri podjetju, ki se ukvarja z virtualnimi pisarnami, omogoči registracijo vašega podjetja – soglasje vam podajo na podlagi podpisa pogodbe za virtualno pisarno, to pa je mogoče urediti tudi zelo hitro. Če se odločite za virtualno pisarno, so lahko dokumenti urejeni tudi v enem dnevu, to pa pomeni, da lahko dejansko takoj pričnete s poslovanjem.

V katerih primerih se izplača najem poslovnega naslova?

Poleg že omenjenih težav z dovoljenji za registracijo podjetja na naslovu vašega bivališča, se lahko za najem poslovnega naslova odločite tudi iz drugih razlogov. Morda pač ne želite, da bi vas pri vas doma skušale obiskati stranke, poslovni partnerji ali ponudniki najrazličnejših poslovnih storitev. Morda želite, da bi bilo na papirjih videti, kot da poslujete v Ljubljani, čeprav se dejansko nahajate na popolnoma drugem koncu Slovenije. Morda ne želite imeti sedeža podjetja doma iz drugih razlogov …

Virtualna pisarna
Virtualna pisarna le kot občasen prostor za sestanke.

Vsekakor pa prinaša najem poslovnega naslova še eno dodatno možnost. Če dejansko za svojo dejavnost ne potrebujete poslovnih prostorov in zanje tudi ne marate plačevati visokih cen, se lahko pri podjetju, ki nudi virtualno pisarno, po potrebi dogovorite tudi za to, da vam kratkoročno (denimo za nekaj sestankov ali kak dan) odstopijo svoje poslovne prostore. Tako sta vam lahko pisarna ali sejna soba na naslovu vašega poslovnega naslova dosegljivi takrat, kadar ju dejansko potrebujete.

Kakšni so kriteriji za najem poslovnega naslova?

Vsekakor velja izbrati ponudnika, ki vam lahko registracijo ali spremembo naslova zagotovi hitro, ponuja naslov na dobri lokaciji, prav tako pa vas vestno obvešča o vsem dogajanju, na primer o prispeli pošti in podobno.

KOMENTIRAJTE PRISPEVEK

Please enter your comment!
Please enter your name here