Internet

Z optimizacijo spletne strani do boljših poslovnih rezultatov

Z optimizacijo spletne strani do boljših poslovnih rezultatov

Zagotovo vam je povsem jasno, kako tesno je obiskanost spletne strani povezana s poslovnimi rezultati. Več kot na svojo stran dobite obiskovalcev, več jih lahko pretvorite v stranke. Načinov za pridobivanje obiskovalcev je veliko. Za nekatere je potrebno plačati, medtem ko druge lahko pridobite brezplačno. Obiskovalce lahko na stran pridobite s plačljivim oglaševanjem. Večina lastnikov spletnih strani se odloči za oglaševanje prek sistema AdWords, kjer je s tekstovnimi oglasi mogoče oglaševati v iskalniku Google, s tekstovnimi ali grafičnimi pa tudi na vseh spletnih straneh, ki so vključene v Googlov oglaševalski program. Poleg omenjene platforme je izjemno priljubljeno tudi Facebook oglaševanje.…

Vsako podjetje potrebuje zanesljivo gostovanje

Vsako podjetje potrebuje zanesljivo gostovanje

Na uspeh podjetja vpliva mnogo dejavnikov. Nekateri so sami po sebi umevni, medtem ko na druge pomislimo le redko. Spletno gostovanje vsekakor predstavlja enega izmed tistih dejavnikov, ki pogosto ostane spregledan. Predvsem večja podjetja bi si morala zagotoviti kakovostno gostovanje, saj imajo običajno večje in bolj zahtevne strani. Te potrebujejo več strežniških kapacitet, pa tudi na podporno službo se obračajo pogosteje. Nepravično bi bilo, če ne bi omenili tudi manjših podjetij. Čeprav gre v večini primerov le za manjše predstavitvene spletne strani, je nezanesljivo ali počasno delovanje povsem neupravičeno. Vsako podjetje oz. podjetnik se mora zavedati, da je spletno gostovanje…

Kako do poslovne uspešnosti na spletu?

Kako do poslovne uspešnosti na spletu?

Za podjetja, ki v letu 2016 še niso prisotna na spletu, bi lahko rekli, da jih je povozil čas. Na srečo je takšnih podjetij zares malo, po drugi strani pa je res, da nekatera delujejo v takšnih dejavnostih, kjer od spletne predstavitve ne bi bilo velikih koristi. Pa vendarle ne more škoditi, če ima podjetje spletno stran, četudi se ukvarja kvačkanjem. Morda pa ga prav prek spleta najde drugo podjetje in ponudi enkraten predlog za dolgoročno sodelovanje. Dejstvo je, da je za 99 % podjetij spletna stran še kako pomembna. Niti približno pa ni dovolj, da gre le za kratko…