Poslovni blog: DA ali NE?

53
Poslovni blog

V poslu je tako, da je potrebno imeti ves čas vse na očeh in izkoristiti prav vse možne vire za ohranjanje posla in njegov napredek. Če govorimo o direktorju ali lastniku podjetja, je jasno, da ima na svojih plečih veliko pomembnih obveznosti. Skrb za naročila, finance, izvedbo posla, marketing itd.

In prav pri marketingu se jih čedalje več zaveda, kako zelo pomemben del pade na komunikacijo s strankami, pravilno podajanje informacij in brezplačno oglaševanje. Tako je, prav ste prebrali. Članki, ki vodijo v nakup vašega izdelka ali storitve in jih je moč najti na spletu, zagotovo sodijo v brezplačno oglaševanje.

Res brezplačno?

Je in ni. Seveda je na nek način brezplačno, če takšne članke podjetnik piše sam ali to v imenu podjetja počne nekdo, ki je v podjetju zaposlen še za kaj drugega. Je pa v tem primeru težko reči, da je brezplačno, vendarle pa ne predstavlja dodatnega stroška za oglaševanje.

Ko članke piše podjetnik sam, lahko govori iz izkušenj in svoje storitve ali izdelek predstavi na način, kot tega ne bi mogel nihče drug. Gre za najboljše možne informacije, ki so ravno tisto, kar vaše stranke iščejo. Relevantne podatke in vse tisto, kar jih zanima. Zato so tudi uporabili spletni iskalnik, ki je našel vaš članek.

Pisati DA, ampak kako?

Da je pisanje poslovnega bloga smiselno, je verjetno že jasno. Ni pa povsem vseeno, kako se boste tega lotili. Uporabniki spleta navadno iščemo s pomočjo spletnega iskalnika Google, kamor vpišemo ključno besedo, s katero želimo najti ustrezne vsebine zase.

Ker pa smo postali precej razvajeni, bomo pogledali zgolj prvo stran zadetkov in nič kaj dlje. Torej, vaš članek se mora pojaviti tam. In se tudi bo, če boste pri pisanju upoštevali nekaj navodil, predvsem pa pisali redno in kvalitetno. Kaj pomeni redno in kvalitetno, pa v nadaljevanju.

Kvaliteta, a tudi kvantiteta

Da je kvalitetno pisanje nujno potrebno, je jasno zaradi dveh razlogov. Prvi tiči v tem, da morate svojim bodočim strankam predati res najboljše in najbolj koristne informacije, saj se bodo le v tem primeru odločili nadaljevati z nakupom ali naročilom storitve.

Obenem pa je potrebno kvalitetno pisati tudi zato, ker je spletni iskalnik Google danes že tako razvit in inteligenten, da prepozna vsebine, ki so tam samo zato, da polnijo spletne strani, in takšne, ki nudijo kvalitetne informacije za uporabnike spleta. Vsekakor pa ga zanima tudi kvantiteta, zato veliko člankov in redne objave, ki naj se vršijo vsaj enkrat na teden.

Pravila pisanja

Če želite prepričati Google in tudi obiskovalca svoje poslovne strani ali bloga, boste morali imeti v mislih nekaj ključnih zadev. Najprej pomislite, kaj ljudje vtipkajo v spletni iskalnik, ko iščejo, kar ponujate vi. Potem te ključne besede uporabite pri svojem pisanju, a z njimi nikakor ne pretiravajte.

Pravila pisanja bloga
Da bo vaš poslovni blog uspešen, morate upoštevati kar nekaj pravil.

Uporabite jih v naslovu (tudi URL) ter v katerem od podnaslovov, pa tudi v tekstu samem, ki pa naj ne bo krajši od 500 besed. 1000 besed ali več bo precej bolje. Dodajte fotografije, opremljene z ustreznimi opisi, ne pozabite pa tudi na CTA (Call To Action), ki mora biti viden in obiskovalca prepričati, da klikne na povezavo. Kam ta pelje, pa seveda veste. V nakup ali povpraševanje.

Prilagajajte in razvijajte se

Čeprav je vaš posel verjetno povsem nekaj drugega od pisanja, pa se vam bo čas, vložen v pisanje, še kako obrestoval. Vložite ga nekaj tudi v spremljanje konkurence, naročite se na njihove e-novice in preučite, kako delujejo. Nekaj očitno počnejo prav.

Nadgrajujte svoje pisanje vse do te mere, da boste lahko opazili napredek tako v svojem pisanju kot v pozicijah na spletu in konec koncev v obiskanosti vaše spletne strani. Če menite, da vam to delo ne gre najbolje od rok, pa lahko še vedno prepustite pisanje nekomu drugemu. Izplačalo se bo.

DELI
Vas zanimajo področja, kot so denar in finance, posel, podjetništvo, promocija, internet in tehnologija? Prepričani smo, da boste na spletnem portalu Poslovnik.si našli zanimive vsebine in koristne nasvete. Hvala za obisk!