Content marketing – ključ do uspeha

Content marketing

Kaj je content marketing? Povsem preprosto: marketing, ki se za svoj uspeh zanaša na vsebino. V medijsko pisanem svetu, ko nas skušajo na vsakem koraku nagovarjati k nakupu tega ali onega, imamo potrošniki ponudbe reči, ki jih ali potrebujemo ali tudi ne, gotovo že vrh glave. Večina se nas izogiba gledanju oglasov na televiziji, oglasno pošto in kataloge iz nabiralnika pa največkrat vržemo v smeti. Kaj bi nas torej lahko prepričalo, da vendarle prisluhnemo? Ja, odgovor je content marketing, ki ponuja zanimive, pestre, nove vsebine in nas preko njih nekoliko bolj neopazno, predvsem pa nevsiljivo, vabi k nakupu.

Content marketing v najrazličnejših oblikah

Gotovo se sprašujete, kje nam različna podjetja največkrat postrežejo svoj vsebinski marketing. Gre res zgolj za predstavitve zdravega načina življenja in zdravega načina priprave hrane, ob katerem vas informirajo, nato pa vam skušajo prodati še posodo? Za seminarje, kjer vas izobrazijo o novostih s področja davčne zakonodaje in računovodstva, nato pa vam skušajo prodati še računovodski program? Ne, content marketing je mnogo več in je dejansko prisoten v vseh medijih, ne zgolj pri prodaji in oglaševanju »iz oči v oči«. Če nekoliko bolje pomislimo, je tudi na televiziji in radiu precej oddaj, ki so namenjene tej ali oni temi in poučni razpravi o njej, nazadnje pa se izkaže, da temo dejansko razlaga strokovnjak, zaposlen pri tem ali onem podjetju, ki ima »slučajno« pravi proizvod.

Content marketing je tudi revija o pravilni negi štirinožnih prijateljev, ki vam jo brezplačno namenijo v prodajalni za male živali, ob prebiranju pa ugotovite, da jo je dejansko izdal proizvajalec pasje hrane. Content marketing je brezplačna elektronska brošura v .pdf verziji, ki si jo lahko prenesete s spleta, da bi se naučili prave tehnike teka, vendar vam hkrati razloži tudi najbolj inovativne tehnologije, ki jih pri proizvodnji svojih tekaških oblačil in obutve uporablja priznan proizvajalec …

Bi lahko rekli, da content marketing zato ni zaželen? Kje pa, ravno nasprotno – ker ponuja teme, ki določene potencialne kupce zanimajo, gre za marketing, ki se mu potrošnik izogiba precej manj kot drugim oblikam. In če samo pomislimo na to, koliko ljudi je pripravljeno dovoliti uporabo svojega spletnega naslova za prejemanje zanimivih novic in vsebin s tega ali onega področja, lahko gotovo rečemo, da je content marketing ključ do poslovnega uspeha.

Mojstri za content marketing

SqualoMailVas zanima več? Obiščite https://www.squalomail.com/ in si preberite vse o tem, kako vam lahko kakovosten content marketing pomaga, da svojo ciljno skupino kar najbolj prepričate v svojo blagovno znamko oziroma v svoje proizvode s kakovostnimi vsebinami, s tem pa si pričnete bistveno povečevati tržni delež.

Z dodatnimi vprašanji se obrnite na ekipo za vsebinski marketing SqualoMail. Prepričani smo, da vam bodo z veseljem pomagali!

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja