Kako do poslovne uspešnosti na spletu?

Poslovna uspešnost na spletu

Za podjetja, ki v letu 2016 še niso prisotna na spletu, bi lahko rekli, da jih je povozil čas. Na srečo je takšnih podjetij zares malo, po drugi strani pa je res, da nekatera delujejo v takšnih dejavnostih, kjer od spletne predstavitve ne bi bilo velikih koristi. Pa vendarle ne more škoditi, če ima podjetje spletno stran, četudi se ukvarja kvačkanjem. Morda pa ga prav prek spleta najde drugo podjetje in ponudi enkraten predlog za dolgoročno sodelovanje.

Dejstvo je, da je za 99 % podjetij spletna stran še kako pomembna. Niti približno pa ni dovolj, da gre le za kratko predstavitev s kontaktnimi podatki. Takšne spletne strani so same sebi namen, saj jih nihče ne najde. K izdelavi spletne strani je potrebno pristopiti celostno. Vzeti si je potrebno čas, o projektu dobro razmisliti ter se povezati s strokovnjaki.

Začnimo pri domeni in gostovanju

Registracija domeneBrez registrirane domene in zakupljenega spletnega gostovanja ni spletne strani. Če ste na začetku poslovne poti, torej najprej poiščite registrarja domen. Izberite jedrnato domeno – najbolje bo, da je njeno ime kar enako imenu vašega podjetja. V domeno lahko vključite tudi dejavnost, še zdaleč pa to ni nujno. Pazite tudi pri izbiri domenske končnice. Najbolj priljubljene so .SI, .COM, .EU in .NET, v zadnjem času pa se vse bolj uveljavljajo tudi tematske končnice, na primer .PHOTOGRAPHY, .TOYS, .COMPANY in podobne. Slednje vam svetujemo le, če bo vaša spletna stran v angleškem jeziku.

Več o registraciji domene si lahko preberete na tej spletni strani.

Pomembno je tudi spletno gostovanje. Strežnik najemite v državi, iz katere bodo prihajali vaši spletni obiskovalci. Če bo vaša stran slovenska, gostovanje zakupite pri slovenskem ponudniku. Prepričajte se, da ima ponudnik odzivno in vedno dostopno podporo. Prav tako preverite, kakšno strojno opremo uporablja. Je v strežnike že vgradil SSD diskovne enote ali še vedno vztraja pri starejših HDD diskih, ki so mnogo počasnejši? Poiščite izjave in mnenja naročnikov ter jih pri izbiri ponudnika gostovanja tudi upoštevajte.

Čas je za postavitev spletne strani

Od vrste posla in vašega finančnega stanja bo odvisno, ali boste spletno stran dali izdelati agenciji oz. nekomu, ki ima z izdelavo spletnih strani veliko izkušenj, ali pa jo boste poskušali izdelati kar sami. Zavedajte se, da kolikor boste v stran vložili, toliko večja verjetnost bo, da vam bo ta dobro služila. V spletno stran glejte kot v izjemno pomembno naložbo, ki vam bo, vsaj upamo, prej ali slej nadoknadila vložek ter pričela prinašati zaslužek.

Spletna stran - investicija

Več, kot boste v spletno stran investirali, boljše rezultate lahko pričakujete.

Razmislite, ali bo dovolj le spletna predstavitev podjetja s kontaktnimi podatki, obrazcem za povpraševanje, galerijo slik, referencami ter mnenji zadovoljnih naročnikov, ali pa bi bilo bolj smotrno postaviti spletno trgovino. Ne glede na izbiro (spletna stran ali spletna trgovina) vam priporočamo, da na spletno mesto vključite tudi blog, kamor boste lahko redno objavljali prispevke. Blog je zelo pomemben, saj lahko nove objave delite na socialnih omrežjih, poleg tega pa bodo vsi vaši prispevki končali tudi v iskalniku Google, kar pomeni, da bo vašo spletno stran našlo vse več in več uporabnikov spleta.

Pred naročilom izdelave spletne strani se prepričajte, da bo stran prilagojena tudi mobilnim napravam. Trend uporabe tablic in pametnih telefonov za pregledovanje spleta je v velikem porastu, zato je »responsive« spletna stran zagotovo nujna.

Spletno stran ali trgovino opremite z unikatnimi in zanimivimi vsebinami, ki bodo bralce pritegnile k branju. Dodajte tudi kakovostne slike, saj bodo obiskovalci najprej pregledali te. In ko bo vaše spletišče enkrat izdelano (in dodelano), pričnite z aktivnim oglaševanjem.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja